Alla inlägg under december 2011

Av Kristin - 9 december 2011 15:03

...semester!!! Har ont i magen, är inte riktigt på hugget. Allt på grund av en liten flygresa. Bahhh!!! Fan vad jag hatar mig själv när det kommer till flygning. I detta fallet är det ett lyxproblem. Jag ska bara vara glad att jag har chansen och möjligheten att faktiskt åka på semester, det är inte alla som har det.


Men men, ska försöka packa, organisera mig, tänka klart. Det löser sig, jag har kollat, jag har piller så jag ska nog klara en resa på 5 timmar.


Jag bloggar dåligt, men den närmsta tiden kommer det nog bloggas ännu sämre. Om jag inte får en stund över när jag ändå eventuellt sitter vid en dator på min semester.


Förresten, ni har väl inte glömt brorsans blogg? HÄR kan ni gå in och läsa om hans fantastiska Indienresa! Jag är bara liiiiiite avundsjuk, hahahah! Ska bli väldigt spännande att höra om allt de varit med om, antar att de tagit lite bilder oxå   


Tjingeling på er!

//

Chisan

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards