Alla inlägg under september 2012

Av Kristin - 24 september 2012 09:05

...någonstans i Höör och INGENTING. Börjar tröttna, men ska sitta här ytterligare en timme till... Jag är väldigt glad för min nya telefon som håller mig sysselsatt!

Av Kristin - 22 september 2012 21:07

Så här mycket tycker Sune om sina boots... Suck!! Men märk väl hur fint han tagit av sig dem. Kardborren är hel och fin...

Av Kristin - 22 september 2012 21:07

Så här mycket tycker Sune om sina boots... Suck!! Men märk väl hur fint han tagit av sig dem. Kardborren är hel och fin...

Av Kristin - 20 september 2012 08:42

  Hej på er allihopa!

Jag har varit lite slapp här ett tag. Tro mig, jag har egentligen massor att berätta, men det får vänta lite. Tills dess ska jag passa på att svamla om lite av varje.

Efter lite sorg och bedrövelser så lyckades vi äntligen få skor på Sunes framtassar. Det blev riktiga aluminiumfälgar, lätta och fina. Han märker nog inte mycket skillnad alls rent viktmässigt. Lite fint är det ju oxå, de glänser ju lite mer  . Nu är Sune med andra ord haltfri och jag ka försöka köra på med ridningen igen. Igår var det dax. Trots sällskap i paddocken, massor med folk som yrade överallt, hästar in och ut och ett helt gäng kalvar som samma dag blivit skilda från sina mödrar och därför höll ett jävla liv så satt jag upp på Sune helt själv för första gången!

Nja, helt själv var väl att ta i. Upp kom jag själv, men sen fick Sune för sig att snurra lite med baken och därmed få träpallen under sig!!! BAHH!! Eftersom inte alla styrknapparna fungerar så fick jag skrika på Tina som kom till vår räddning, puh! Nåja, Sune är ju lugn och fin så han stod ju bara där och fattade ingenting, duktig kille! sen red vi på en stund och han va superduktig! Min fina kille med sina fina nya alufälgar   


Sen blev det en tur i skogen på Blomsi, lite ponny och busridning, tänk vad roligt! Jag som dessutom aldrig haft någon ponny får ta igen det nu istället när man har en storhäst av ponnymodell, shit vad roligt, full fart i backarna!! tina och Tomas körde Calle och hade Ryan(deras hund) på släp. Det ser nog ganska roligt ut, ett sånt blandat gäng i skogen.


Sune växer och passar på att vila lite då och då.



I lördags blev inte alls planen som planerat. Vi skulle ju på släktträff, men detta blev tyvärr inställt då faster blev hastigt sjuk och fick operera blindtarmen, typiskt! Men istället kom mina nyinköpa rostiga lampor på plats! Duktiga pågar som la en hel lördagskväll på detta! Men fint blev det! Här skymtar ni även nya bordet som inhandlades förra helgen. Stort, stabit och tungt ekebord. det é grejer det...




Idag ska jag göra något jag aldrig trodde jag skulle göra, vad jag ska göra får ni veta en annan dag.   


Puss och kram på er!



Av Kristin - 15 september 2012 09:59

Denna jobbeveckan har varit lite annorlunda. Jag fick för mig att pryda de lite trista korridors väggarna med lite egna bilder. Det blev en väldigt positiv respons som gjort livet lite roligare. Tänk så lite kan göra så mycket...

Av Kristin - 15 september 2012 09:52


Blev lite paff igår när jag fick se denna tatueringen på min brors axel. En oerhört fin gest som berör mitt hjärta djupt. Jag är förevigad på någons axel, jag sitter där som en skyddsängel tillsammans med min andra bror.




Av Kristin - 12 september 2012 19:37

Provar lägga in en bild från nya mobilen...

Av Kristin - 12 september 2012 19:36

Provar lägga in en bild från nya mobilen...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards