Alla inlägg under maj 2014

Av Kristin - 23 maj 2014 22:37

  En varm och solig fredag får man allt ta sig ett dopp i lilla poolen på terrassen. 

Ja jag vet, lilleman har fått en större pool av sin mormoster, men jag var ensam hemma med en lite gnällig påg och därför blev det snabba pix med lilla poolen. Det är sannerligen inte lätt att komma hem med en nersketen knodd som är supergnällig och då ska man samtidigt hålla koll på spillevinken då man springer som en skållad råtta med varmvattenflaskor till poolen utomhus. Mmmm, men kvinna som man är så fixade jag ju även det =)


Dagens inköp: Ny UV-dräkt så lilleman kan bada trots den sköra huden som brännskadan orsakade. 

*en trygg mamma*


Kan ni förstå att jag köpte strl 98/104?! Men hallååååå, var tog min bebis vägen?!?!


Ja, jag vet inte hur jag ska få bilden på rätt håll, ni får vrida datorskärmen helt enkelt, hahahah!


Av Kristin - 23 maj 2014 00:12

En olycka händer så lätt och så fort. Vi hann inte med, jag hörde ljudet av en panikslagen pappa och ett barn som hade ont. Mitt barn och min gubbe. Innan jag visste ordet av det stod vi i duschen, hur vi ens kom in i duschen vet jag inte... Anton, vår fina lille kille hade olyckligtvis fått kaffe över sin högra axel.

Jag har en lång och smärtsam historia att berätta egentligen då Anton sedan blev ännu sämre och vi fick bli inlagda. Ha var sjuk, riktigt sjuk. Men det ska jag säga er, vilken fin vård vi fick! Jag är så djupt imponerad och tacksam. Utan fantastiska läkare, sjuksköterskor och undersköterskor vet jag inte hur det gått.


Nu, några veckor senare mår vi alla bra. Lilleman har återhämtat sig och det är full spruta igen. Vi har alla ännu en erfarenhet med oss i bagaget. En erfarenhet jag gärna varit utan...


En sjuk kille i sin fars famn.

 


Idag är han den lilla spillevinken jag känner, han med det något hetska humöret. Men åhh vad jag älskar honom. Ni kan tro det gör ont i hela kroppen när ens barn blir så sjukt och har så ont. 

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards