Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Kristin - 30 juli 2009 09:20



Det känns att det é slutet på veckan, jag é helt slut! Somnade i soffan kl 20.30 igår, vaknade en snabbis då brossan ringde sen somnade jag om och gick sedan till sängen typ 00.00


Trött som ett lik, känner mig som ett vandrande ålderdomshem idag. Ögonen é ju aldeles svullna dessutom... Börjar kanske bli sjuk? Eller så börjar jag räkna ner till semestern kanske...


Hälsade på min käre Hot Shot igår. Ja, jag hälsade på Calleman oxå, men han får inte lika mycket uppmärksamhet eftersom han, ta i trä, inte é skadad...

Hot Shot é hopplös!! Vad ska jag göra med drullputten egentligen? Igår hade han ytterliggare ett så, men denna gången på ett bakben. Hoppas sprayen förhindrar flugorna att krypa dit, é ju livrädd för fler infektioner!

Jeanette ska iaf laga Hot Shots knäskydd nu. Hoppas han kan låta dem vara på denna gången... 


Man kan säga att det i allra högsta grad é rötmånad nu! Igår kröp det några små ordentligt äckliga larver i vasken hemma. De hade växt till sig i några matrester som låg i silen. Sååååå in i helvetes äckligt! Spolade ner dem med skållhett vatten snabbt. Hoppas de inte kommer igen, det va något av det räligaste jag varit med om!


 


 

Nä dax att käka lite frukost!


//

Chisan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards