Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Kristin - 7 oktober 2009 08:47

Japp, nu rullar veckan på som tusan, det é synd bara att även nästa vecka kommer gå lika fort...

Nog för att jag é glad för att jag ska få åka på bilsemester, jag slipper flyga, men båtresan har oroat mig en del. Det har blåst som tusan den senaste veckan, det har knakat i huset när vinden tagit i... Igår när jag gick och la mig hörde jag hur vindarna började ta i, igen... Hade svårt för att somna där en stund, låg och spände mig och funderade på hur vädret ska vara på fredag då vi kör på båten till Tyskland...

Kikade in på dmi.dk, nu visar de endast 5m/s. Då känner jag mig lite lugnare trots allt. Orkar inte sitta på en stor båt som gungar och kränger i 2 timmar. Johan säger dock att båtarna där aldrig kan sjunka, där é byggt rännor och om båten får för sig att kapsejsa så lägger den sig bara på sidan, bra att veta!! Hoppas bara han har rätt. Någon som hört detsamma som kan verifiera hans ord?


Blääää, jag tycker inte om mig själv när jag fastnar i katastroftankar. Har så jävla svårt för att släppa det. Hur jag än ska förflytta mig så kan jag komma på hur många hemska öden som helst... Sååå, trots att jag slipper flyga så kan jag komma på nya saker som tynger mig så här dagarna innan. Magen, magen, magen.... Fan vad den kan krångla, den é förjävla dum mot mig!!


Nä, jag försöker verkligen se det positivt, se till vad jag ska för tillfället. Jag vet ändå inte med säkerhet vilket väder det blir på fredag, det får jag helt enkelt se...



Jaha, då har matklockan ringt igen, dax att kila ner och köpa sig en bulle...


//

Chisan



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards