Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Semester

Av Kristin - 5 augusti 2010 18:31

Jag har ju då varit ganska kass på att uppdatera den senaste tiden, jag vet. Nu é jag och Johan iaf på semester i otippade Polen. Här é över förväntan och vi trivs riktigt bra.

Har lånat Jessicas kamera så när jag kommit hem ska jag ta mig tid att uppdatera på riktigt. Sen senaste uppdateringen har det hänt massor, det lär nog bli ett långt inlägg känns det som. 

Här kommer lite bilder från orten vi befinner oss i nu.


 


   


//

Chisan

 
 
Ingen bild

Martin

6 augusti 2010 06:32

Ser trevligt ut. Lite bättre framförhållning så hänger vi med nästa gång!

M o J

 
Ingen bild

TJ

6 augusti 2010 11:25

Kul o höra att ni har det bra där över :)..
Trodde nästan att du hade lagt ner bloggen men det ska bli kul att läsa lite nytt.. :)

 
Ingen bild

K:3

10 augusti 2010 20:03

Haha! Ja, det var ett bra tag sedan! Och jag tycket att DU har lyckats att få två riktigt bra foton! Snälla berätta hur du lyckades att ta bilden på bryggan?? ;D
Kram po dig! =)

 
Ingen bild

K1

10 augusti 2010 21:29

K3, det är ingen brygga, det är en PIR! Helikopeter så klart, vad annars ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 8 april 2015 23:36

Det har gått två hela år sen vår påg kom till vår värld. Det har varit två omtumlande och fantastiska år. Vi älskar honom så oändligt mycket! Grattis Carl Anton Hälge Wihlborg på din 2-årsdag! ...

Av Kristin - 31 mars 2015 09:49


   Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på Sune. Han är det finaste i hästväg man kan ha, men ibland, vissa dagar, ja då undrar jag fanimaj hur det funkar i hjärnkontoret på honom. Här om dagen skenade han med mig, ja på ...

Av Kristin - 17 mars 2015 09:09


Fifan säger jag bara. Ja denna helgen har varit jobbig, jag har inte varit så sjuk på 15år. Lilleman började bli hängig redan i onsdags, jag bestämde mig för att bli hemma med honom på torsdagen. Det va tur det för sen blev han allt sämre. På fredage...

Av Kristin - 10 mars 2015 13:45


Aldså jefhlar vilket fint väder vi blev välsignade med igår! Kära tider, man blir ju på så gott humör! Brorsan, hans son och våran mormor kom på besök. Vi tog givetvis tillfället i akt och gav oss ut på en långpromenad för att tanka lite energi. ...

Av Kristin - 6 mars 2015 10:09


Det som hände på dagislämningen igår satt i hårdare än vad det faktiskt brukar göra. Konstig känsla liksom. Jag hade ett snack med en av förskolelärarna om att jag gärna vill att just HON tar emot Anton när vi kommer på morgonen, även om hon tillhör ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards