Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Kristin - 19 oktober 2010 08:22

...nu ska jag passa på att skriva några rader och slänga in lite kassa bilder.

Jag kan iaf berätta att vi redan har hittat ett soffbord, tro det eller ej. Nu vet vi egentligen inte om det passar, men vi båda stormgillar bordet så vi hoppas att vi kan leva med att det antagligen är lite för stort. Soffan har inte anlänt än, vilket är trist, men vi håller verkligen tummarna för att den kommer denna veckan som lovat. Först när allt är på plats så vet vi om bordet fungerar, eller så är kanske soffan för stor för rummet, hahah! 


Lösdriftspållarna!


Toppi. Ber om ursäkt för de kassa bilderna, men i skymning fungerar min mobilkamera ännu sämre än normalt...

  

I lördags va vi hos K2 och Lina. Vi fick så äntligen träffa deras kise Misa. En helt underbar kise som verkligen va full med bus och lek. Inte ens på natten när vi hade planer på att sova så fick vi vara ifred. Varenda gång man skulle försöka sova på rygg så va hon där och trampade, verkligen en goding!

Här har vi henne iklädd en blå plastkasse....

 

På måndag ska jag till min gamle tränare Lena. Vi ska ta en sväng om i skogen på hennes pållar. Jag håller tummarna för bra väder och snälla pållar. Jag känner mig ringrostig, har inte ridit på några månader nu... Kul ska det iaf bli!


Dax att ta nya tag denna regniga och väldigt gråa tisdag.


Tack för mig!

//

Chisan


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards