Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Kristin - 8 februari 2011 20:30

Har träningsvärk och ont i ryggen, allt förmodligen beroende på ridpasset i söndags. Men vad gör det, det ska kännas att man varit iväg, frågan é hur Blomsi känner sig i kroppen idag, hon såg faktiskt lite stel ut i stallgången dag. Inte konstigt, det blir halvhårda pass en gång i veckan, inte lätt...


Sen va jag och Johan i Danmark igår. Jag har äntligen köpt en sadel. Eller, ja, sadlar har jag ju så jag snart kan gödsla med de, men denna sadeln har jag suktat efter lääääänge! Men vi fick bege oss ända till grannlandet för att komma över en till vettigt pris. Halva begagnatpriset gämfört med i Sverige. Jag ska köpa sadlar i Danmark framöver! Eftersom det va storm ikväll så satt jag aldrig upp i sadeln idag (hur gärna jag än ville), men jag fick provat den på Blomsi och det ser ut som att det kan funka faktiskt. Annette har gått på paddocken med hådhandskarna och med lite tur så ska den kunna brukas imorgon och då ska Persson sitta upp i sin drömsadel! Hoppas Blomsi gillar den, annars lär det dröja några år innan Sune blir utsatt för den!

Bates Innova!

  


En liten filmsnutt från söndagens ridpass i Hallaröd!


 







Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards