Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Kristin - 6 maj 2011 19:31

Min blogg har fått lida de senaste veckorna. Jag är väl medveten om att det har uppdaterats väldigt dåligt här. Det har sina anledningar. En dag kanske jag kommer berätta, men för att skydda andra låter jag bli att gå in på några detaljer. Men för tillfället upptas mit liv, min vardag och all tankeverksamhet av en och samma sak. Jag är inte på topp, det är mycket som är tungt just nu, saker som bara måste tas itu med. Det är nu eller aldrig och det kräver all min energi.

Nu skriver jag inte i gåtor för att göra någon nyfiken, undrandes eller oroliga. Jag har helt enkelt behov av att ha lite bloggtorka för tillfället...


Utöver allt skit som händer så händer det faktiskt en del roliga saker oxå. Bland annat går det bra för Sune, han gör stora framsteg och är väldigt duktig när vi tömkör honom. Han fattar galoppen, haha, eller iaf skritten och lite trav. Duktig påg! Hoppas det kommer bli en fin pålle en dag!


Min bebis!

 




Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards