Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Snart helg!

Av Kristin - 12 mars 2010 11:13

Fredag igen, inte illa. Veckan har gått relativt smärtfritt. Fast idag har jag iofs träningsvärk efter onsdagens grillning. Kiboxen har verkligen blivit effektivare med ny tränare. Känner mig halvdöd efter och min hårda koppling på bilen känns ännu hårdare när benet bara skakar av minsta ansträngning. Det är däremot ganska skönt med träningsvärk så länge jag klarar att resa mig från soffan utan att behöva göra det till ett jätteprojekt...


Någon som känner någon som é sugen på att ta hand om en liten hund som fått leva sitt liv som försöksdjur i nedläggningshotade Astra Zeneca i Lund. Läs om de stackars djuren här! Håller tummarna för att de ska få bra hem snarast.


Idag kommer brorsan, imorgon kommen även den andra brorsan. En mysig helg har jag framför mig och det ser jag verkligen fram emot. Dessutom blir det en sväng till ridhuset imorgon, OM nu inte någon snö får för sig att falla från ovan, men det håller vi tummarna för att det inte ska göra!


Snart kommer Sune. För de som inte vet vem Sune är så kan jag berätta att det är min nykomling. Min mosters hästs avkomma. Han föddes kring midsommar förra året och är snart redo att flytta hemmifrån. Jag ska aldså ha en hingst i mina ägor, herregud, vad har jag gett mig in på?? Hoppas han blir fortsatt snäll så han tar plats i alla stallmedlemmars hjärtan. Ska bli kul att se honom växa till sig.

Hoppas HotShot växer till sig snabbt och kan bli en god förebild till Sune. HS måste lära sig att vara den vuxna tuffa förhästen, han har sisådär 2år på sig att inta den rollen


Haha, här kan ni se hunden som är större än Callehäst (iaf högre i mankhöjd)!! Shit vilken bjässe! Han borde man sätta vagn efter, det borde juh vara det aldra enklaste sättat att få honom rastad.


Hmm, ponnyn är 40år gammal, herregud, då är Calle en riktig ungdom och har minst 25år kvar att leva. Kolla in Tussi som är Sveriges äldsta ponny. Undrar hur bra den egentligen mår...


Nä, nu kanske jag ska se till att fixa lite lunch, det börjar bli dax tror jag. Inte hungrig, men utan mat fram tills ikväll håller nog inte.


Tack och hej för mig så länge!








  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 8 april 2015 23:36

Det har gått två hela år sen vår påg kom till vår värld. Det har varit två omtumlande och fantastiska år. Vi älskar honom så oändligt mycket! Grattis Carl Anton Hälge Wihlborg på din 2-årsdag! ...

Av Kristin - 31 mars 2015 09:49


   Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på Sune. Han är det finaste i hästväg man kan ha, men ibland, vissa dagar, ja då undrar jag fanimaj hur det funkar i hjärnkontoret på honom. Här om dagen skenade han med mig, ja på ...

Av Kristin - 17 mars 2015 09:09


Fifan säger jag bara. Ja denna helgen har varit jobbig, jag har inte varit så sjuk på 15år. Lilleman började bli hängig redan i onsdags, jag bestämde mig för att bli hemma med honom på torsdagen. Det va tur det för sen blev han allt sämre. På fredage...

Av Kristin - 10 mars 2015 13:45


Aldså jefhlar vilket fint väder vi blev välsignade med igår! Kära tider, man blir ju på så gott humör! Brorsan, hans son och våran mormor kom på besök. Vi tog givetvis tillfället i akt och gav oss ut på en långpromenad för att tanka lite energi. ...

Av Kristin - 6 mars 2015 10:09


Det som hände på dagislämningen igår satt i hårdare än vad det faktiskt brukar göra. Konstig känsla liksom. Jag hade ett snack med en av förskolelärarna om att jag gärna vill att just HON tar emot Anton när vi kommer på morgonen, även om hon tillhör ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards