Alla inlägg den 16 november 2010

Av Kristin - 16 november 2010 18:57

Nu ska jag avslöja en liten sak. Egentligen skulle jag ha väntat till imorgon kväll, men nu kom det ju lite bilder på telefunken... Här har vi nämligen pållen som eventuellt kommer till Ekastiga till helgen! Det är ett skimmelsto(!) på 13år. Förstår ni, jag och ett sto?! Dessutom en skimmel, hahahah!

Nåja, nu är inget klappat och klart, besiktning imorgon, och det vet vi ju alla hur det kan sluta... MEN OM allt går som planerat så är detta pållen jag ska slita lite på en tid framöver. Jag har medvetet valt en häst med några år på nacken. Jag vill kunna rida och tycka det är kul igen, inga krav, bara rida och ha kul. Vad detta sen mynnar ut i får vi se. Hon har fått föl i sommar och ska få lite tid på sig att komma igång. Sen får vi se om det blir köp i någon form, kanske inte av mig (eller kanske av mig...) men det finns ju fler intressenter i stallet...


Nu får ni alla hålla tummar och tår för att damen går igenom en besiktning imorgon! Här kommer lite halvkassa mobilbilder!


Nyklippt och fin! Tackar Helena som gjort en insats med detta så slipper jag bli kass av min allergi pga av det iaf!

Men visst é hon söt?!


  


  

  


Och så här ser man ut efter klippning av skimmel! Hoppas din tvättmaskin fungerar Helena!! Smart drag att ta mössan på iaf!

  




Tack för mig!

Chisan



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards