Alla inlägg den 7 september 2012

Av Kristin - 7 september 2012 08:00

... har någon unghäst att jobba med så blir resultatet av dagens övningar såhär istället:

     

Med andra ord fick vi tre hästar rastade på en och samma gång och snacka om hög mysfaktor i skogen med våra ponnysar och skimmelsto.

Man är egentligen aldrig sysslolös även om båda unghästarna står halta och lytta. Ponnysarna får helt enkelt ställa upp istället   


Minns ni min gamla bil och mitt gamla släp som jag bytte mot min lastbil? Har inte kört med det ekipaget på ett bra tag och nu har vi besiktigat det och det gick faktiskt rätt igenom utan anmärkning, fantastiskt ekipage och man undrar egentligen om det är ett smart drag att sälja. Men vad ska jag med två släp och två bilar till?

HÄR kan ni se annonsen på blocket! Hoppas någon nappar för det är helt klart ett bra köp.

 


Ikväll tror jag det bli slappekväll, hade varit skönt att få en lugn kväll inför en hektiskt helg. Men man vet aldrig hur det blir, det upptäcker jag, man ska inte planera, det har jag ju lärt mig...


 


Tack och hej!








Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards