Alla inlägg den 3 november 2011

Av Kristin - 3 november 2011 09:23

...VINTERSEMESTERN är bokad!! Ser fram emot det, trots en lång flygresa. Jag ska vara nerknarkad som vanligt, vara vaken så lite det bara går, uppleva flygresan så lite som möjligt. Får väl se hur det går, hoppas jag överlever ytterliggare en gång... Men semester, fan vad skönt! Mer berättar jag inte här, det är lite halvhemligt alltihopa, men kul ska det bli!


 

Av Kristin - 3 november 2011 08:49

Den gångna helgen var över förväntan. Fredag började med att stugfolket (sjuksyster och mumie) bjöd in sig på fredagskvällen, trevligt sällskap och god mat, aldrig fel! Eftersom vi i princip alltid äter supersent så var fredagen inget undantag. Brorsan anlände oxå lite senare, men vi hade naturligtvis inte hunnit äta innan, men tonåringar behöver mycket mat väl?! Hahah!


Lördagen spenderades i stallet några timmar. Red Blomsi med Tomas Horsedream barbackasadel premium. Vilken underbar känsla, helt fantastiskt. Blomsi gick som en klocka, alla förflyttningar satt där de skulle, likaså galoppombytena och alla övergångar. Ja en sån vill jag ha, de är lite dyra bara... 4000:-

Jag får nog köpa släpen först, sen alla juklappar, sen får vi väl se till Januari månad om jag kanske införskaffar mig en skönesadel!


 


Hög efter en underbar ridtur tog vi oss hem för att fixa oss inför kvällens Halloween! Såhär blev resultatet, inga ord behövs väl??:


 


 


 


     


 


 


 


   


 


 


 


Söndagen spenderades en stund i stallet, sen middag på Thai i Gamla boo! Jättegod mat som vanligt! Måndagen ledig, brossan lov, en mysig måndag för oss med andra ord! Helgen va toppen, många goa skratt!! Längesedan vi skrattat så mycket under en helg. Tror det berodde på Stolbjörn (rullstolen), det är inte bara av ondo att sitta i rullstol    Tänk er bara synen av Johan som sakta men säkert åker mot buskarna då asfalten lutar och han inte lyckas styra stolbjörn! Hahahaha!!! Jo, det är en syn för gudarna!



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards