Alla inlägg den 29 november 2011

Av Kristin - 29 november 2011 13:20

...knepig. Yr och trött. Mycket på schemat, hinner inte med allt jag vill. Får inte tiden att räcka till så som jag vill. Hade varit kul om man fick lite tid att julstöka, men det ser ut som att den detaljen får utebli i år. Nu ser det iofs inte ut som att det blir något julfirande i vårt hus, och det känns bra eftersom det ser ut som det gör med min tid just nu. Borde jag ha dåligt samvete för att jag inte önskar julen välkommen till vårt hus? Inte är väl jag en sämre människa bara för att jag inte julstädar och får upp allt krims och krams... Vi får väl se, kanske en dag får jag upp adventsljusstakarna innan vi åker på semester... 


Vi förbereder oss på vinter, snödojjorna är på hästarna. Så för den sakens skull kan snön komma ,men ju längre den väntar på sig desto bättre tycker jag. Snökaoset kan gärna utebli. Önsketänkade antar jag. 


Idag kanske jag hinner rida lite. Hela helgen va fullsmockad med andra saker, igår var jag tvungen att besöka tandläkaren och bli fattig. Imorgon är det dax för att besök hos frissan. Det ser ut som att det åter igen blir en total makeover. Jag har förberett mig på detta några veckor och ingen verkar ha något emot att mitt hår nu ska få en ny skepnad. Ser verkligen fram emot frisyrbytet, det är alltid kul med nya frissor!


Nä, nu sitter jag bara och rabblar en massa skit. Har inget vettigt att säga just nu. Skulle väl egentligen bara sticka in hakan och säga att jag lever. Och tro mig, jag lever i allra högsta grad, det är bara mycket på schemat...


//

Chisan



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards