Alla inlägg den 13 april 2011

Av Kristin - 13 april 2011 10:49

Undrar om det faktiskt börjar bli dax för lite semester trots allt. Jag har försökt kopiera bilder så ni kunde se vilket hotell jag vill åka till, men alla bilderna var i fel format och jag är inte redigt hi på datorer så jag kan ändra sånt...


Ni får kika in på hotellets hemsida och drömma er bort en stund! Jag tycker gott att man kan få lyxa till det efter en sånhär dryg vinter. Dessutom har vi inte unnat oss en enda semesterdag under vintern, det är väl befogat med en braksemester nu tycker jag, vi får väl se vad Johan tycker om den saken, haha!!


Hittade en liten bild till sist, ett smakprov...

  

Vi planerar åka till Grekland. Just nu är vi insiktade på Kreta. Vi vet inte riktigt hur vi ska tänka när vi väljer ställe, det finns typ 3000 olika ställen och öar att välja på. Men denna gången blir det nog Kreta som får ett besök. Det ska bli väldigt spnnande. Tror iofs inte det är någon större skillnad än i andra turistländer, men det blir lite nya utsikter och lite nya saker för oss att se. Till en annan gång blir det öar i norrare delar av Grekland, då kan man ta båtar mellan öarna. Kanske blir den drömmen sann någon gång till sommaren, om jag har tur och att vi gillar Grekland.

Just nu vill jag bara slappa vid en häftig pool, känna lite lyx, och bara göra ingenting!


Jag längtar faktiskt. Jag brukar inte vara den som vill flyga och åka på semester, men flyget tar ändå "bara" 3.5 timmar, hoppas jag kan härda ut de få timmarna. Är målet ett lyxhotell så kanske det hela blir lite lättare...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards