Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Kristin - 14 mars 2013 15:04

Jag tycker faktiskt att den snön som nu yrde in över stora delar av landet var helt onödig. Man blir ju lurad, våren var väl på gång? Men det är faktiskt så att de senaste åren har inte isen släppt på ringsjön förräns mitteln på April, altså om en hel månad. Vi är helt enkelt lite tidigt på det och hoppas varje år att våren ska komma tidigare och tidigare.

 

Annars har jag väl kanske inte så mycket att berätta egentligen. En rolig, eller kanske lite småskum sak är att jag nattetid hittar på saker i sömnen. Jag har fått en nödvändig vana (ovana?) att gå på toaletten i alla fall en gång på natten. Då tar jag av min handskena (det är inte möjligt att gå på toa med denna på) för att sedan sätta på den igen när jag lägger mig. De senaste typ 4 nätterna har jag vaknat på morgonen av att jag inte behövt gå på toaletten (tro det eller ej!), men likförbannat har jag tydligen förberett mig på att gå upp då handskenen ligger prydligt på sin plats bredvid mig i sängen. Jag plockar altså av den i sömnen (drar inte av den utan knäpper fint upp alla kardborrebanden) och lägger den där jag alltid lägger den när jag ska upp på toaletten nattetid.

Jag börjar tydligen bli trött på skenen nu, eller hur ska jag tolka detta? Hahahahah!!! Undrar vad mer jag gör i sömnen?!


 


Nä, nu tackar jag för mig!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards