Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Kristin - 24 mars 2013 11:41

Jag har nog snart allt packat och klart inför färden till Lund. Det saknas lite inneskor, toalettartiklar och lite mat till Johan. Meeeen, sen kommer vi till det dära med förlossningsbrevet som de vill man ska skriva. Hur ska jag veta hur jag vill ha det när jag inte varit med om detta innan? Jag vill kanske klara mig med värme, massage och lustgas. Men det kan ju oxå vara så att jag vill ha allt i smärtlindringsväg som jag kan få. Inte vet jag liksom, det får väl ge sig under tiden...? Nä, det dära brevet ligger här brevid mig, men jag kan verkligen inte förmå mig att skriva ett enda ord, kanske jag ångrar mig när det väl är dax att åka...


Jaja, vi får väl se hur det blir. Oavsett blir inget som man planerar har jag förstått...


Nu är det bara 6 dagar kvar till beräknad födelse. Inte klokt, nu är det max 3 veckor kvar tills bebis kommer. Förhoppningsvis kommer hen lite innan, men man vet aldrig, det är ju inte lönt att planerar för något iaf, man går här hemma och lever lite i ovissheten...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards