Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Kristin - 19 mars 2013 11:28

Hej på er!

Jag lever trots dåligt bloggande. Det knallar på i sin lilla takt. Just nu tar jag tag i mina sista arbetsdagar på jobb och hoppas att liten inte tänker komma innan torsdag iaf. Efter det är det fritt fram.


Min omgivning har förändrats, alla är så väldigt omtänksamma. Jag behöver inte öppna dörrar själv, inte mocka, inte bära vatten, inte bära matkassen osv osv. Gubben där hemma har till och med hälsat på dammsugaren och gjorde en fin insats med denna i helgen. Tro mig, han gillar INTE dammsugaren annars...


Men snart är allt tillbaka till det normala då jag kan mocka och öppna dörrar själv, hahah!


Tänkas, det är bara några dagar kvar, helt obegripligt, jag kan inte tro det är sant. Jag har inte en aning om hur framtiden blir, det är fortfarande så overkligt alltihopa.

Kanske dax för en magbild igen, ska se om jag inte kan fixa det lite senare, den har ändrat skepnad och har sjunkit en hel del, därmed har även trycket på revbenen avtagit lite, väldigt skönt!


Hej på er så länge!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards