Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Rubrik saknas

Av Kristin - 18 december 2009 17:35

Förra helgen var fylld med släktträffar. En väldigt, väldigt bra helg, man kan kalla det för stora mathelgen. Det va grymt längesedan jag åt i de mängderna en hel helg. Men förutom att magen stod som en spärrbalong hela tiden så var som sagt helgen helt fantastisk! Här kommer lite bilder, jaja, lite sent jag vet, men bättre sent än aldrig va??


Krille kramar om tomtefar!


Pappas Annika! Mmm, ja, jag vet, bilden är inte superbra på dig Annika, men jag lovar att det va den bilden du faktiskt såg bäst ut på.

 


Pappa tomtefar i egen hög person!

     


Krille och Lina. Bilden tagen innan matmaratonen inleddes...

 

Kristoffer, jag och Johan toan...


Nu är vi på kusten, på Löberöds strandnånting, minns aldrig vad det stället heter, men där é sjukt trevligt och god mat.

 

Ja, så var det detdära med namn, jag é kass... Trevliga é de iaf. De två é inte ett apr, men han é iaf dansk och jag fattar typ hälften av det han säger...

 

Mamma och Kjelle! Tack snälla för en trevlig eftermiddag och hoppas det gick bra på pilatesen efteråt...


Så va det Ken ja... Suck, han é ju rolig, ingen fotomodell inte... Här kommer lite bilder, vi försökte iaf få en bra bild på dig Ken... Här sitter han iaf fast i Marias hår...


Ont någonstans??


Fåglar i taket??


Så ja, en hyffsad bild, lite sammanbiten, men nu ser man ju vem det é, hahah! Tur Maria gjorde ett bra jobb och är bra på alla bilderna...


Här kommer även en bild från Åsas och mitt julgodis. Hmm, det blev ganska mycket som ni ser... Haha, trots detta kan man inte sluta leta fler goda julgodisrecept. Tiden har dock runnit ifrån oss, kanske hinner vi med lite mer godis på söndag, vi é ju inte klara än...

Nästa år kanske vi firar julen på någon härbärge i typ i Malmö. Hade varit kul att glädja någon minde lottad här i världen...

Härnäst står ju påsken på tur, Åsa, då tar vi väl nya tag??

  

Tack för mig, nu ska jag fredagsmysa i soffan...

//

Chisan

                 

 
 
Ingen bild

K:3

18 december 2009 22:53

Det heter Löderups strandbad ;D Och personerna på bilden ( Dansken o hon den andre) heter Cissi och Morten. Du kan skylla på att dom inte tillhör syskonskaran, utan är partners till våra "syskon", Där av de glömda namnen!! Trevlig helg, ser fram emot fler sånna!

 
Åsa

Åsa

25 december 2009 18:02

Hahaha... jag blev så full i garv när jag läste "löberöds strand nånting"... Och sen när ligger Löberöd vid kusten? :D Och så blev jag full i garv när jag såg godisberget. Själva tillverkningen har varit tusen gånger roligare än själva ätandet och det är din förtjänst :D. Det där måste vi göra om. Kram!

http://dotse.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 8 april 2015 23:36

Det har gått två hela år sen vår påg kom till vår värld. Det har varit två omtumlande och fantastiska år. Vi älskar honom så oändligt mycket! Grattis Carl Anton Hälge Wihlborg på din 2-årsdag! ...

Av Kristin - 31 mars 2015 09:49


   Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på Sune. Han är det finaste i hästväg man kan ha, men ibland, vissa dagar, ja då undrar jag fanimaj hur det funkar i hjärnkontoret på honom. Här om dagen skenade han med mig, ja på ...

Av Kristin - 17 mars 2015 09:09


Fifan säger jag bara. Ja denna helgen har varit jobbig, jag har inte varit så sjuk på 15år. Lilleman började bli hängig redan i onsdags, jag bestämde mig för att bli hemma med honom på torsdagen. Det va tur det för sen blev han allt sämre. På fredage...

Av Kristin - 10 mars 2015 13:45


Aldså jefhlar vilket fint väder vi blev välsignade med igår! Kära tider, man blir ju på så gott humör! Brorsan, hans son och våran mormor kom på besök. Vi tog givetvis tillfället i akt och gav oss ut på en långpromenad för att tanka lite energi. ...

Av Kristin - 6 mars 2015 10:09


Det som hände på dagislämningen igår satt i hårdare än vad det faktiskt brukar göra. Konstig känsla liksom. Jag hade ett snack med en av förskolelärarna om att jag gärna vill att just HON tar emot Anton när vi kommer på morgonen, även om hon tillhör ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards