Alla inlägg den 17 september 2010

Av Kristin - 17 september 2010 08:21

Så ja, nu har jag fixat lite bilder, både från trippen till Polen och från lösdriftsläppet i måndags.


Min pilla på båten började verka, leendet börjar krypa fram.

  


Hahah, jag kan inte låta bli att skratta när jag ser bilderna!

 

Gänget på väg ut att upptäcka Miedzyzdroje, underbart väder dessutom! 

Johan och en man på 350kg...

 

Hmm...

 

Fotad bara för Camillas skull!

  

Här har vi dom allihopa!

  Fika i det fina vädret. Benny och Ann-Sofie!

  Fika, drinkar, kaffe, the...

  

Vera och Gimmy vilar benen mitt i shoppingturen!


Camilla har hittat fynd...

   

Min Johan!

 

I måndags fick Sune ny hade och nya hagkompisar...


 



 

Snygging!

  

    

Ser nu fram emot helgen, den hoppas jag ska bjuda på massor med kuligheter. På lördag bjuds det på kräftskiva hos Emelie. Hon ska lämna oss och bege sig till Germany för att jobba, därav lite fest på lördag. Svikare, lämnar oss helt ensamma...   Nåja, tiden går fort så hon é nog hemma hos oss snart igen...


Idag é det fredag (om ni inte redan visste det), kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut, men jag hoppas att den iaf ska bli mysig. Imorgon har jag bestämt mig för att koppla på hästasläpen som står lite ofint uppställd på infarten hemma. Jag ska fylla den med skit från trädgården, vill gärna ha en fin utsikt igen, just nu sitter vi och glor på uttjänta trädgårdsmöbler, uppvuxet gräs och annat skit efter husmålningen...


Nä, nu får jag knalla vidare och få något gjort idag oxå.


Tack för mig!

//

Chisan


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards