Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Känner mig...

Av Kristin - 29 november 2011 13:20

...knepig. Yr och trött. Mycket på schemat, hinner inte med allt jag vill. Får inte tiden att räcka till så som jag vill. Hade varit kul om man fick lite tid att julstöka, men det ser ut som att den detaljen får utebli i år. Nu ser det iofs inte ut som att det blir något julfirande i vårt hus, och det känns bra eftersom det ser ut som det gör med min tid just nu. Borde jag ha dåligt samvete för att jag inte önskar julen välkommen till vårt hus? Inte är väl jag en sämre människa bara för att jag inte julstädar och får upp allt krims och krams... Vi får väl se, kanske en dag får jag upp adventsljusstakarna innan vi åker på semester... 


Vi förbereder oss på vinter, snödojjorna är på hästarna. Så för den sakens skull kan snön komma ,men ju längre den väntar på sig desto bättre tycker jag. Snökaoset kan gärna utebli. Önsketänkade antar jag. 


Idag kanske jag hinner rida lite. Hela helgen va fullsmockad med andra saker, igår var jag tvungen att besöka tandläkaren och bli fattig. Imorgon är det dax för att besök hos frissan. Det ser ut som att det åter igen blir en total makeover. Jag har förberett mig på detta några veckor och ingen verkar ha något emot att mitt hår nu ska få en ny skepnad. Ser verkligen fram emot frisyrbytet, det är alltid kul med nya frissor!


Nä, nu sitter jag bara och rabblar en massa skit. Har inget vettigt att säga just nu. Skulle väl egentligen bara sticka in hakan och säga att jag lever. Och tro mig, jag lever i allra högsta grad, det är bara mycket på schemat...


//

Chisan



 
 
Ingen bild

me

2 december 2011 12:03

Hej.Hoppas du behöver dina Rinexin innan ni åker på sem. Jag hoppas nämligen att få ta lite av din tid och samtidigt bjuda på middag. Annars våldgästar vi er en vacker dag och tar meducinen med. Kram

 
Ingen bild

me

7 december 2011 12:02

Nu vill jag ha lite nyheter. kram mamma

 
essay services

essay services

12 december 2011 13:24

Det skulle vara intressant att veta mer om detta

http://custom-essay-writing-service.org/index.php

 
order paper

order paper

15 mars 2012 08:31

Sometimes it can really occur to everyone - feeling dizzy and unwell!

http://iresearchpapers.com/order.php

 
Wildlife Removal

Wildlife Removal

10 augusti 2012 21:03

Förra året var tufft för mig två! Vi hade inte en bra jul heller, men ack väl! Ser ut som årets kommer att bli bättre!

http://www.premier-wildlife.com/services/orlando-wildlife-removal/

http://www.premier-wildlife.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 8 april 2015 23:36

Det har gått två hela år sen vår påg kom till vår värld. Det har varit två omtumlande och fantastiska år. Vi älskar honom så oändligt mycket! Grattis Carl Anton Hälge Wihlborg på din 2-årsdag! ...

Av Kristin - 31 mars 2015 09:49


   Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på Sune. Han är det finaste i hästväg man kan ha, men ibland, vissa dagar, ja då undrar jag fanimaj hur det funkar i hjärnkontoret på honom. Här om dagen skenade han med mig, ja på ...

Av Kristin - 17 mars 2015 09:09


Fifan säger jag bara. Ja denna helgen har varit jobbig, jag har inte varit så sjuk på 15år. Lilleman började bli hängig redan i onsdags, jag bestämde mig för att bli hemma med honom på torsdagen. Det va tur det för sen blev han allt sämre. På fredage...

Av Kristin - 10 mars 2015 13:45


Aldså jefhlar vilket fint väder vi blev välsignade med igår! Kära tider, man blir ju på så gott humör! Brorsan, hans son och våran mormor kom på besök. Vi tog givetvis tillfället i akt och gav oss ut på en långpromenad för att tanka lite energi. ...

Av Kristin - 6 mars 2015 10:09


Det som hände på dagislämningen igår satt i hårdare än vad det faktiskt brukar göra. Konstig känsla liksom. Jag hade ett snack med en av förskolelärarna om att jag gärna vill att just HON tar emot Anton när vi kommer på morgonen, även om hon tillhör ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards