Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Kristin - 1 mars 2011 22:03

Så ja, nu har jag äntligen fått tid och lust till at lägga in lite bilder från helgen i Göteborg. Dock blir det endast hästbilder. Vi skippar idolbilderna på oss själva denna gången!

Men jg är faktiskt lite imponerad över vad min nya kamera (hur länge ska den kallas för ny egentligen??) kan åstadkomma. Naturligtvis blir inte alla bilderna bra, och nej, ingen av bilderna är perfekta, men eftersom jag fattar nada av inställningarna på kameran så får den stå på AUTO hela tiden. Provade runt lite bland olika inställningar iofs, men jag tror ändå det är AUTO som är det bästa för mig. Huvudsaken är ju att jag är nöjd med resultatet, det duger väldigt bra för mig!



 


Kolla in knopparna, perfekta eller?!?!?

    Min absoluta favorit! Roffe, vilken kille!     Vi såg alla typer av stilar både från ryttarnas och hästarnas sida!  


Tack för mig! Kanske blir det ett mer textrikt inlägg imorgon, men idag får detta duga för denna gången!


//

Chisan  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards