Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Kristin - 2 augusti 2012 09:00

Nu é jag här, tro det eller ej. Har en liten stund över så jag tänkte jag kunde uppdatera en smula.

Har inte mycket att rapportera på hästfronten då Sune nu är halt på grund av lite grusfickor i hovarna. Blomsi ska till Kiropraktikorn om några veckor och bör därför inte ridas. Calle har återhämtat sig fint från sitt fånganfall. Han kan iofs köras, men de två "skadade" behöver lite ompyssling och tar tid ändå. Det är sommar än och därför ligger väl hästeriet lite på is automatiskt pga av värme och ohyggligt mycke hästaflugor. Men vi kommer igen!


På lördag blir det lite löshoppning med Tinas fina Askis. Vi får helt enkelt sysselsätta oss med de hästarna som är i form. Man är aldrig sysslolös och det é väl underbart!


Semestern är över och man är tillbaka i vanliga rutiner igen. Det känns faktiskt gött, att få lite struktur på livet igen. Men nu siktar vi på Tenneriffaresan som går av stapeln i Januari. Ser verkligen fram emot det.

Men innan dess ska jag läsa denna boken, kanske kan den hjälpa mig att flyga lite smidigare och utan panikångest?!


 


Det kan hända att jag försöker uppdatera lite oftare nu. Just nu é jag skrivsugen, hoppas det håller i sig.   


Hej svej!!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards