Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Önskar mig lååångt bort!

Av Kristin - 23 mars 2011 11:13

Många pratar om att åka på semester, att åka till solen och njuta. Just denna veckan känner jag ett helt gäng med människor som sökt sig utanför Sveriges gränser för att få en liten försmak av solen.

Men jag har aldrig, sedan jag blev flygrädd), kännt att jag på något vis velat det samma. Jag har nästan bara tyckt synd om de människor som frivilligt sätter sig på ett plan för att komma iväg. Nä, jag har trivts bra hemma med att mocka skit, bära vatten och mysa med pållarna och avsluta dagen med sambon. Mitt liv har varit aldeles lagom ,jag har inte saknat något, jag är trygg på marken och på hemmaplan.

 


Meeeeen nu börjar det hända något med mig!! Jag vill på semster NU! Jag har en väldig "åka bort" längtan. Jag vill svänga mig i lite lyx och njuta av sol och bad. Grekland hägrar, vill sååå gärna åka nu.

 

Förstår verkligen inte varför detta kom över mig plötsligt?! Men den senaste tiden i mitt liv har präglats av stress och jag tror att jag behöver en BREJK! Jag håller på att bli lite småsjuk känner jag, kroppen vill lugna ner tempot, men jag har inte tid att lyssna. Låter löjligt, men jag har verkligen inte tid, när man endast är 2 av 5 man på jobb så får man veta att man lever. Nu vill jag ha semester, punkt slut!

 


 


//Chisan


 
 
Ingen bild

me

30 mars 2011 15:30

önskade du dig så långt bort att du glömde datorn hemma ?? Saknar lite nyheter från er.
Kram mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 8 april 2015 23:36

Det har gått två hela år sen vår påg kom till vår värld. Det har varit två omtumlande och fantastiska år. Vi älskar honom så oändligt mycket! Grattis Carl Anton Hälge Wihlborg på din 2-årsdag! ...

Av Kristin - 31 mars 2015 09:49


   Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på Sune. Han är det finaste i hästväg man kan ha, men ibland, vissa dagar, ja då undrar jag fanimaj hur det funkar i hjärnkontoret på honom. Här om dagen skenade han med mig, ja på ...

Av Kristin - 17 mars 2015 09:09


Fifan säger jag bara. Ja denna helgen har varit jobbig, jag har inte varit så sjuk på 15år. Lilleman började bli hängig redan i onsdags, jag bestämde mig för att bli hemma med honom på torsdagen. Det va tur det för sen blev han allt sämre. På fredage...

Av Kristin - 10 mars 2015 13:45


Aldså jefhlar vilket fint väder vi blev välsignade med igår! Kära tider, man blir ju på så gott humör! Brorsan, hans son och våran mormor kom på besök. Vi tog givetvis tillfället i akt och gav oss ut på en långpromenad för att tanka lite energi. ...

Av Kristin - 6 mars 2015 10:09


Det som hände på dagislämningen igår satt i hårdare än vad det faktiskt brukar göra. Konstig känsla liksom. Jag hade ett snack med en av förskolelärarna om att jag gärna vill att just HON tar emot Anton när vi kommer på morgonen, även om hon tillhör ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards