Alla inlägg den 21 november 2012

Av Kristin - 21 november 2012 09:09

Vad hade jag gjort utan min kalender? Kikade i den igår och hoppsan, imorgon är det ju dax för klippning. Tur jag tittade i den igår och inte imorgon. Frågan är vad jag ska hitta på med frillan? Antar att det blir samma som innan, kanske med en droppe färg oxå? Till våren har jag lite planer på att raka båda sidorna, vad tror ni om det? Till våren vill jag iallafall ha en snygg men enkel frilla. Jaja, det ger sig. Cinita som jag klipper mig hos har alltid ideér så slipper jag tänka och fundera så mycket på det hela     


Såhär ser det ut idag, vi får se hur det ser ut imorgon...

(glad jag ser ut va?! hahahah)


Kanske skulle ridit Sune idag, lite så va planen, men nu blir det ju inte så. Kanske rider honom en snutt imorgon? Ähh, vi får väl se hur andan faller på. Det hära vädret/årstiden tar liksom emot, hämta häst långt bort i mörkret (hoppas man fått tag i rätt häst), gå på grusvägen i mörker med unghäst, rida i halvskumt väder (gärna med lite dimma som spexar till det) och sist men inte minst lämna en fuktig unghäst i hagen igen... Nja, det känns sådär ibland... Därför blir det lite sporadiskt med ridandet just nu. Men det kanske inte gör något eftersom Sune faktiskt varit igång sedan i våras?



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards