Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Kristin - 25 januari 2013 14:39

Senaste semestern är knappt avklarad innan man börjar på att planera nästa semester. Men denna gången blir det annorlunda, vi är tre som ska åka iväg plötsligt. Mmm, det krävs nog lite planering...


Jag har fortfarande inte fått in Teneriffabilderna i datorn. Jag somnade likförbannat i soffan på Johans arm igår sisådär kl 22. Oavsett hur bra filmen är vi glor på så somnar jag. Jag är verkligen inget roligt sällskap för Johan just nu. Men ikväll kommer grannarna, skönt så Johan får någon vettig att tjata på en stund      


Förresten, kommer ni ihåg denna bilden? Det är tre år sedan nu. Jag har lite sviter kvar av den sparken, men jag ska verkligen inte klaga, det kunde gått så mycket värre. Jag är glad att jag får ha livet och förståndet i behåll. Varje vinter tänker jag på det. Varje vinter är jag extra försiktig och tänker lite extra på hur jag leder hästen in från hagen. Man måste lära av sina misstag...


    

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards