Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Kristin - 20 februari 2013 08:28

Idag känns det inte som en bra dag. Jag är fullständigt orkeslös, hade jag kunnat så hade jag gärna till och med låtit bli att svara på tilltal då det just nu känns för jobbigt. Hade jag slutit ögonen nu så hade jag somnat direkt.


Jag är förbannat bra på att gnälla va?! Ja, det känns som att jag är gjord av klent virke just nu.


Alla mina värden ligger sådär fint på gränsen till en eventuell havandeskapsförgiftning. Grattis till mig. Nu blir det blodtrycksmätning varje morgon och kväll samt att jag får hålla koll på äggvitan i urinen. Jag hoppas så innerligt att det håller sig lugnt, jag vill verkligen inte behöva åka till Lund och bli inlagd på ett mörkt rum. Vilken mardröm!


Såhär ser mina ben ut på eftermiddagen. Vackert...

 


Nu över till något roligare. Det börjar hända lite saker i stallet. Trots att vintern tagit ett regält grepp om oss så börjar man ändå få upp hoppet om att våren kommer snart. Igår sken solen en liten, liten stund. Och kalvarna har börjat komma. Så underbart att se de små liven, det ger verkligen hopp om att våren är nära.


Vi hälsar Alvin välkommen till världen.

 



Nu får det vara bra för idag, tack och hej!




Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards