Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Kristin - 7 februari 2010 11:57




Nu kan jag äntligen avslöja vad jag och Jessi fixat med hela veckan. Mattias fyllde ju 30år igår och detta skulle firas med en hel massa överraskningar och några av dem va jag inblandad i.

Vi har fixat och trixat, försökt att inte försäga oss, försökt ljuga om var vi skullat och haft en salig tur att Mattias faktiskt jobbat kväll hela veckan så att vi kunnat planera i lugn och ro.

Men dagen blev lyckad, allt gick (nästan iaf) som det skulle. Huvudsaken är att vi faktiskt lyckades överraska Mattias ända fram till slutet och kvällen blev helmysig med gott sällskap och varmt bad!

Grattis till Mattias och hoppas du får ett bra år som 30åring!


Egenhändigt gjord banderoll.


Johan och jag fixar med badtunnan, Mattias och Jessi är ännu inte hemkomna.



       


    Andreas kom och hjälpte oss!






Johan eldar för fulla muggar...




Sen kom Mattias och Jessi hem, lite mat i magen sen va det dax att hoppa i badkläderna och doppa sig i den varma badtunnan. Kändes ordentligt bakvänt att ta på sig badkläder när man frös inomhus och snödrivorna låg packade ute, brrr, kallt!




  

Jessi har gjort sig redo för ett dopp!



  


Andreas va den som trotsade och hoppade i plurret först.



  

Haha, Johan ser nöjd ut...



  

Haha!




  




Mattias trotsade vintern och rullade sig i den kalla kalla snön!


Johan va tätt efter...



  




Haha, Johan tog en lite tupplur i snön...

  




Andreas tur att känna på snön!

  



Rulla rundor i snön, verkar ju jätteskönt... Jessi och jag höll oss i tunnan, vi va inte särskilt sugna på att känna på den kalla snön...

  




Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards