Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Kristin - 5 januari 2011 19:20

ja, idag är det dag före röd dag, dvs att det verkligen känns som fredagkväll trots att det bara är onsdag. Men det är gott, helnice med en extra ledig dag imorgon. Sitter här med vetevärmaren, ett glas rött vin och väntar på att middan ska bli klar. sen lär jag somna som en stock i soffan. Känner mig inte helt frisk fortfarande, men ingen feber så jag é på benen utan problem. hade både tid och bra väder för en ridtur idag, men jag hittade aldrig motivationen tyvärr. får väl se hur det blir imorgon, hinner jag både rida och ta mig till Lund och inhandla en ny vinterjacka? ja, det återstår ju att se...


Såhär kommer jag se ut o sisådär en timme eller så...



Kommer ni ihåg hur Sune såg ut för en tid sedan? Jag kan nu förstå hur föräldrar snackar om sina barn, de växer upp så fort... Sune har ju som sagt blivit en riktig tonåring, ska ställa till med en massa problem hela tiden. Nu välter han ut sitt kraftfoder, måste inhandla en såndär balja att sätta i ett bildäck så han inte lika enkelt kan välta ut maten i den tjocka snön och sen inte kunna äta upp...


Här va han lite mindre och betydligt mer lättreglerad, då gick han att brotta ner, men nu é den metoden körd, hahah!!

Här står han med sin storasyster.

  



Tack för mig, nu är det maudadax!


//

chisan



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards