Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Kristin - 30 januari 2011 18:38

Det är kväll, vilket är en jävla tur för mig för jag é helt slut just nu. Har varit i ridhuset med Blomsi. Tillsammans med Annette, Johan, Vera, Erika, Gimmy och lilla Felicia så blev det en verkligt trevlig dag. Jag fick hoppat en liten serie med Blomsi. I pricip hela ridpasset var Blomsi spänd (eller va det jag som va för taggad?) och jag gjorde ingen bra ridinsats, fick henne inte riktigt att slappna av. Märkte till och med att sadeln satt löst, det betyder att Blomsi kniper in magen lite extra då hon är lite på hugget. Nåväl, vi fick hoppat lite och det känndes helt underbart! Blomsi hoppade inte riktigt upp sig, men det var längesedan hon hoppade och jag lät henne mest trippa på med så lite krav som möjligt. Men hon uppskattade det hela, det visade hon med småbockningar i allt galopparbete och efter varje avslutad serie.


Vi hade båda kul idag! Tänk, nu é jag igång igen, jag kan knappt fatta det själv. Hoppas detta blir en vana, att åka på regelbundna träningar. Hoppas Annette orkar åka iväg med en toppad häst och en Persson full med fjärillar i magen! För Annette behövs, utan henne hadedet inte vart möjligt i nuläget att åka iväg och träna. Hon är som vanligt en klippa i alla lägen! Jag é sååå glad just nu, hoppas mitt flow fortsätter i samma takt framöver!


Annette har fotat idag, väntar spänt på om det blev några fina bilder! Så länge får ni kika på filmklippen som Johan tagit med sin mobil idag. Johan har filmat mig och Vera. Vera rider på sin fina 5-åring Amax!





 



 




 




Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards