Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Kristin - 21 januari 2011 09:18

Helgen närmar sig med stormsteg, det är redan fredag förmiddag. Denna veckan har varit lite halvseg, jag har inte kännt mig riktigt bra, varken i kropp eller själ. Förra helgens festande tog på min energi. Vanligtvis hade jag varit trött och sliten på söndagen ändå, men denna gången satt det i lite för länge, typ hela veckan nästan. Jag har inte kännt mig riktigt frisk sedan jul egentligen, en ständigt störande förkylning, frossa utan feber, huvudvärk, spänd bröstkorg osv... Nåväl, med detta sagt så ska jag nog försöka mig på en lugn helg. Jag börjar väl helt enkelt bli gammal och festande på hög nivå bör undvikas i möjligaste mån, definitivt inte två veckor i rad iaf! Jag måste nog sova, det känns som att kroppen tvingar mig att gå hem från jobb, jag måste sova, inte vila med datorn i knäet och Tv:n i full gång, SOVA och inget annat! Jag har inga stallpass i helgen, ska försöka mig på åtminstonde en sovmorgon. Kan jag sova till 8 är jag glad...


Herregud vilket kul inlägg, jag känner själv hur energin steg, hahah, eller INTE! Skulle behöva semester, jag vet att Johan vill åka vilken dag som helst. Naturligtvis vill jag oxå ligga vid poolen med en bra bok och sola mig, men, men, men... Jag orkar inte ens tänka på en flygresa, orkar inte engagera en endaste liten tanke på att sitta där på planet med ångest långt upp över öronen... Hoppas Johan inte tänker mer på semester nu, vilket är jävligt svårt eftersom det är så många som åker på solsemester just nu och snackar vilt och brett om det...



Nä, idag ska det bli fredagsmys iaf, lär väl somna tidigt, men det ska faktiskt bli skönt...


//

Chisan




Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards