Alla inlägg den 4 december 2012

Av Kristin - 4 december 2012 14:11

...är ingen bra dag. Tror fan att jag vaknade irriterad! Har varit på hugget hela dagen och minsta lilla har jag huggit för. Stackars mina kolleger, stackars mina stallkamrater och stackars Johan ikväll om det ska fortsätta på detta viset.


Samtidigt som jag är irriterad så tryter nu energin och jag blir helt matt och orkar fan inte lyssna på folks traggande. Herregud, hur jävla svårt kan det vara?! Tänk om jag ändå kunde skriva allt här, då skulle ni troligtvis förstå min frustration just nu. Hoppas detta humöret går över till imorgon för jag har inte mer energi att ge det nu.


Ovanpå allt har det snöat KONSTANT hela dagen. Hur kul är det att gräva gram bilen IGEN? Dessutom gräver jag fram ett antal bilar varje dag på jobb. Jag ger upp. SNÖHELVETE!


Sune är avskodd och klar för lite vintervila. Jag hade egentligen tänk att han skulle gå med skor lite till, men vädrets makter hade helt andra tankar. Hovis kom till Calle igår så jag passade på att asa in Sune och få honom avskodd med tanke på att det bygger otrevligt stora snöstyltor i skorna på honom och eftersom han går på lösdrift så blev det bråttom. Det som var lite överraskande var att han faktiskt hjälpt Hovis med att själv dra av en framsko. Bra i detta fallet, men annars inte så bra att han "lärt" sig det ohyffset. Hästaskrälle.

Lille Calle fick riktiga snöpjox på sig, men snösulor och 4-broddat. Nu kan vi koppla på tolkselen och busa om vi vill. Eller nä, just det, jag får ju inte göra sånt. Jag menar, jag får ju inte göra sånt som är roligt just nu, lider faktiskt lite inombords, jag gör ALDRIG om detta igen! Fuck!


Minns ni mitt inlägg här om dagen, inlägget om att:

Om du tänker att du är glad så blir du det!


Just idag hjälper inte detta ett skit, hur mycket jag än försöker tänka på det så vill det sig inte idag...


Jag skulle nog aldrig ha skrivit något på bloggen idag, finns ju en risk att ni som läser blir lika irriterade som jag. Eller ja ni blir ju i alla fall inte upplyfta och glatt upprymda av dagens text. Sorry, men nu ska ni nog leta er vidare till en mer inspirerande blogg som ger energi istället för min som just nu suger energi från er läsare.


Tack för mig!



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards