Alla inlägg den 13 december 2012

Av Kristin - 13 december 2012 12:34

Ibland, väldigt sällan, men faktiskt så händer det att min kreativa sida visar sig lite. Här om dagen kröp den faktiskt fram en aning igen, jag blir själv lika förvånad varje gång. Än har jag inte fått upp en enda ljusstake i huset, men ett pepparkakshus pryder nu vår stenbar.

 


Igår medans jag och Johan gick där hemma och pysslade så tappade jag något på golvet. Långt där inne i själen så suckar jag, men böjer mig frammåt för att plocka upp det. Det går bra och jag tänker inte mer på det. Men Johan såg detta baifrån och insåg då att jag helt har bytat stil för att plocka upp saker från golvet. Hahahah! Herregud! Jag döööör. Johan som aldrig säger ett ljud om hur man för sig annars, det måste vara illa nu. Tur han inte filmade det oxå. Känner mig som en flodhäst, och värre blir det...


För er som inte ser mig regelbundet, här får ni en färsk bild på flodhästen   

Blixten störde jag mig på från början, men sen insåg jag att ansiktet helt försvann så jag låter er helt enkelt få bilden med blixt på så slipper jag skämmas för det iaf, haha!

V 24+6.

 


Hoppas ni inte fryser ihjäl i det riktigt kalla vinterlandet! Tack och hej!




Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards