Alla inlägg den 7 december 2012

Av Kristin - 7 december 2012 09:07

Till helgen blir det avfärd till årets andra julmarknad. Egentligen blir det tredje, men julmarknaden på Höörs Julskyltning räknas knappt, den var bara för klen som vanligt. Fogdaröds Julmarknad är bara så genommysig! Julstämningen är skyhög och omgivningen är otroligt mysig. Jag kan gå där flera timmar.

HÄR har ni länken till Fogdaröds Julmarknad.


Snart börjar julborden. Som det ser ut nu blir det "bara" två julbord innan alla de riktiga julborden till jul infaller. Två julbord känns lagom, då kanske man inte hinner tröttna innan det är dax på riktigt.


Sen hoppas jag på att kunna få lite tid över till att åka till mamma. Hon får hjälpa mig att sy in och sy upp lite mammabyxor. Det anlände två par byxor i veckan varav det ena paret är åt helsike för stora och långa. Så blir det när man inte kan åka och prova kläderna innan. Men byxorna var supersköna så jag ser verkligen fram emot att få de i rätt storlek. Sen gick jag in och beställde samma byxor i mindre storlek, för jag tror bannemig att jag flyttar in i de byxorna   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards