Alla inlägg den 4 september 2009

Av Kristin - 4 september 2009 15:01

Gjorde ett personlighetstest idag, här é resultatet som jag själv tycker stämmer bra.

jobbsafari.se kan ni göra er egen personlighetsprofil för att se vad ni é för typ av person, ganska lärande för en själv om inget annat...


Din persontypkod: ISFJ

 "Fokus på att prioritera uppgifter beroende på personliga behov"

ISFJ-typer är ofta privata, lojala och omsorgsfulla personer, som verkar anspråkslösa och naturliga. Deras talang är framför allt att se till att allt är i ordning, så att andra omkring dem kan nå sina mål. Oftast erbjuder de sig själva att hjälpa andra när de märker att de behöver hjälp. De är oftast bättre på att uppfatta andras behov än sina egna. De är ofta vänliga och förstående personer, som försöker att undvika konfrontationer och konflikter.

 

För ISFJ-typer är det viktigt att organisationen eller företaget är strukturerat och välorganiserat, så att de kan skapa trygga ramar för att kunna utföra arbetet. Man hittar därför oftast denna typ i hierarkiska organisationer. Ofta hittar man ISFJ-personer i jobb där de har användning för sin lojalitet, respekt för traditioner och förmåga att stödja andra personer.

---------------

 Man kan undra, finns jag bara till för andra? Bör jag kanske ta mig i kragen och tänka lite mer på mig själv? När jag läser texten kan man ana att det é så jag lever idag... Som sagt, en liten väckarklocka har ringt, något man bör tänka på i framtiden kanske...


//

Chisan




Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards