Alla inlägg den 23 september 2009

Av Kristin - 23 september 2009 14:08

Nu ska vi se om jag kan lyckas med lite youtubeinlägg. Jag é ju helkass på det hära med html och annat sånt tjaffs. Men Åsa é villigt min lärare så nu ska vi se hur bra hon lär ut egentligen...



http://www.youtube.com/watch?v=bkR0O9ZyBMA


Nä Åsa, jag kan inte. Jag fattar inte vad du menar med "bädda in" sidan om bilden på youtube. Jag é nog lite trög, men jag känner iaf igen folks ansikte när jag kommer till jobb, om jag hittar dit vill säga... Haha... Åhh, nä, fan vad jag é kass. Nu flippar jag ut helt, får nog sluta nu, men jag kan ju inte...


Men länken funkar nu iaf? Haha, nu lyckades jag kanske med något som jag inte tidigare lyckats med... Jag ska nog inte börja jobba som typ datatekniker eller nåt. Inte som kartläsare eller svenskalärare heller. Men jag kan iaf ta en bil på fågeln, det é det inte alla som kan...


Nä, nu får jag nog ge mig. Åsa, jag behöver ha en ny kurs i "lägga upp youtubeklipp på bloggen". Jag fattar nada...



//

Chisan



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards