Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Kristin - 5 augusti 2009 08:45

Jaha, då va den annonserad min lastbil. Nog för att jag inte använt den massor med gånger så vet jag ändå att det é en bra bil och att hästarna inte kan åka bättre. Men vad ska jag med den till om jag nu har en häst som går att lasta i vanligt släp...?! Nåja, det va väl den första och sista hästlastbilen jag hade... Kul så länge det varade...



 Idag é det superfint väder. Hoppas det kan vara någerlunda väder även nästa vecka eftersom jag då har semester. Förmodligen kommer det inte kännas som någon vidare avkopplande semestervecka, har en massa åtaganden som ska göras. Känns som om man skulle flyttat semesterveckan lite... Skulle vilja få lite tid till att rida oxå... Nåja, så kan det vara, hoppas det blir lite tid över till mig själv...


Var och hämtade Camaron igår. Nu syns det inte någonstans att däckakillarna sabbat den för en tid sedan. Nu é den fin igen, kommer bli finare efter Teds uppfräshning. Sen é det dax för även den att hitta ett nytt hem... Nu é det rullians på sakerna! Egentligen skulle man satt krok på Camaron, kollade vad den fick dra, hela 1650kg!!! Vilken annan bil får det på B-kort?? Helt otroligt juh!! En nyare typ Saab eller Wolksagen får ju knappt dra 1300kg... Hur tänker de när de sätter vikterna för släparna, inte tar de hänsyn till vilka bilar som faktiskt é bra och säkrare att dra släp med!


Blä, känner mig lite nere idag, känner att jag inte kan göra det jag ska, eller det jag vill rättare sagt! Allt annat kommer i vägen hela jävla tiden, födelsedagar och ständiga sjukhusbesök tillexempel... Man ska alltid vara alla till lags, varför é det så? Man vill helt enkelt för mycket tror jag...


Inte har jag haft tid att sätta mig på min jävla cykel heller. Har fan inte tid med mig själv ens, men med alla andra har jag tid... Blir så jäkla förbannad på mig själv ibland... Nä, det é nog lika bra att jag avslutar inlägget här, känner mest hur frustrationen tar överhand...


//

Chisan


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards