Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Kristin - 28 augusti 2009 09:10

Denna veckan har varit en ganska bra vecka trots allt. Nog för att den varit stressig, men den har oxå varit fylld med kuligheter och än är inte veckan slut...


3 gånger har jag ridit i veckan, gud vad härligt. Min underbara Hot Shot har fortfarande såret som ska läggas om varje dag, men han är (ta i trä) inte halt. En dag red jag med Jeanette och Luring. Verkligen kul att de kommit igång med uteritterna så vi kan rida tillsammans.

Igår hade jag tänkt åka hem och städa och fixa lite inför helgens övningar, men precis när jag satt i bilen på väg hem igår eftermiddags så skickade Åsa sms och undrade om jag skulle rida... Självklart tvärnitade jag och sladdade in på macken för att ringa Åsa.

 

Självklart väljer jag att rida med sällskap, hem och diska lockade inte... För första gången red Åsa och jag tillsammans, verkligen kul, det kommer bli många turer tillsammans hädanefter!!


I helgen är den årliga Jakt & Fiskemässan. Det kommer bli kul. Detta året blir det som sagt väldigt olikt de andra åren. Ponnyridning står på schemat. Martina kommer, K3 och en kompis kommer och en snubbe från Honda kommer. Ja, huset kommer med andra ord vara fullt ikväll och hela helgen, men kul kommer vi ha!

Ska hämta hem Calle häst ikväll. Han ska få träffa nya hästkompisar, om nu inte deras hage är övervuxet med gräs, vi får väl se hur vi gör, det återstår att se...

 

Känner mig lite sliten idag, men det é nog mest pga av den överkativa hjärnaktiviteten som pågår just nu. Man ska få ihopa alla pusselbitarna så att helgen genomförs så smidigt som möjligt. Man vill inte gärna ut och köra på vägarna kring Bosjökloster i helgen... 


Nu é jag hungrig, dax för frukost. Sen får jag arbeta lite sen dax att hämta kusinen vid tåget!


//

chisan


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards