Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Kristin - 21 augusti 2009 14:04

Tja, denna kisen é ju kanske i största laget...Om jag inte minns fel så é det väl den största, eller iaf tyngsta katten i världen för tillfället...


Stackars katt säger jag bara!



Stor fisk eller liten skål??

 


Hihi... Undrar vem som ligger mest risigt på det...


Vet inte vad jag ska säga om denna bilden...


Haha, nä, nu får jag nog ge mig och göra något vettigt, igen...


Hej hopp!!

//

Chisan 




Av Kristin - 21 augusti 2009 08:54

Nu avslutar jag omröstningen, det visade sig att 52% tyckte denna bloggen va sämre, med andra ord tyckte 48% att den va bättre. Jag vill nog kalla det för oavgjort.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med informationen, men jag tror jag fortsätter här och hoppas att ni som tyckte den gamla bloggen va bättre vänjer er och fortsätter besöka denna bloggen trots allt...


Nåväl, det é fredag. Jag älskar fredagar, det é en mysig dag. Ser soffan, groggen och kräftorna framför mig redan. Innan dess ska jag iofs hinna med en hel arbetsdag, besöka kyrkan inför Jeanettes och Daniels stundande bröllop och sist men inte minst så ska jag ju lägga om Hot Shot.


Funderar på hur jag ska kunna ta mig till Limhamn och fixa mina nya dykarsaker. Jag hoppades ju på att komma igång och simma redan nästa vecka. Jag kanske får åka in imorgon när jag vaknat, eller iaf så jag é där kl 11... Skulle vilja ha sällskap dit, men Johan skulle visst pyssla med annat imorgon. Får väl se hur det blir med helgens schema...


Roliga och underbara citat (hur tänkte man förr egentligen??):


"I think there is a world market for maybe five computers."

Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943


"There is no reason anyone would want a computer in their home."

Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977

"Everything that can be invented has been invented."

Källa: Charles H. Duell, Commissioner, U.S Patent Office, 1899



Haha, lite kul bild om man tänker på första citatet, i bara detta rummet ryms det väl typ 50 datorer...?!


Hungrig, dax för frukost...


//

Chisan

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards