Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Kristin - 9 augusti 2009 12:53

Kan verkligen inte komma på någon bra rubrik för dagens inlägg... Kanske palmkruka, lökapparat, dot se eller kanske fågeltorkar?

Avtagbara klädslar?

Nä, vet ni vad... Jag é helt förvirrad, känner mig uppslukad av vår interna humor. Vilken jäkla tur att de flesta från stallet va på kräftskivan, illa hade det varit för de som inte fattar våra nytillkomna skämt...

För att summera gårdagen så hade iaf jag sjukt roligt! Idag svider det i skrattmusklerna, halsen känns konstig och knäna värker efter allt dansande igår, men vad gör det, känner mig nöjd ändå...


Denna kvällen har skapat många roliga minnen som jag sent kommer glömma. Undrar om John Olle kom till Sjöbo igår? Tur jag slapp sitta i hundburen, men minkpälsen blev visst kvar i kärran...


*Tack Emelie för att du ordnade en supertrevlig kväll*


Här kommer lite bilder från kvällen!

 Åsa gör sig redo för kräftmaraton!


 Emelie och Trixie é på hugget!


 Tja, vad ska jag säga om denna bilden, den talar väl ganska mycket för sig själv va??

 


Haha, galen?? Men det visste vi redan...


 Jessica och Trixie i samma leklag!


Ja, man kan undra...


 Haha, inte konstigt öronen tjuter idag, vi dansade ju bredvid högtalarna...

Undrar vilka hemlisar det snackas om här...?? Palmkrukor kanske??


Susanne va oxå ute och svängde de lurviga!


Ni får ursäkta detta spretiga och osammanhängande inlägget, men idag blev det inte bättre...


Ska nog prova att käka något nu, magen känns oförskämt tom...


Tack för mig!

/

Chisan


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards