Alla inlägg den 9 april 2010

Av Kristin - 9 april 2010 08:55

För tillfället är det så som rubriken säger. Jag är lycklig, jag är glad, positiv och känslorna svallar. Låter som om jag är nykär, det är faktiskt en bra liknelse om jag tänker efter. Anledningen - Hot Shot och jag hoppade för första gången uppsuttet igår och det gick över förväntan! Hoppen är långt ifrån superbra, korrekta eller höga, men han tyckde det va kul och va verkligen taggad, han va helt enkelt underbar att rida!


Bilder från uppvärmningen. Markbommar har vi bara övat på en gång innan, men han kliver på som om han gjort det tusen gånger innan.

Jessica är markpersonal och fotograf!

    

Här kan ni se filmen från igår! (tror jag, om jag nu lyckats...)


Ovanpå allt så åkte Johan och besiktigade min hästtransport imorse. Tro det eller ej, men den gick igenom helt utan anmärkning!! Helt otroligt. Är det min tur att ha lite flyt nu?

Huu, jag vågar knappt tro att något är sant för tillfället. Det går bra för mig, det känns bra och jag mår ganska bra. "Ta i trä" får man väl säga. Lyckan kan snabbt vända... Jag behöver uppenbarligen inte vinna på lotto för att känna lycka eller överväldigande, för mig räcker det med hinder på 30cm och en hästsläp som går igenom besiktningen, hahaha!!!


Imorgon kommer min plastbor, säger man så?? Ken och hans Maria kommer och hälsar på oss i Höör. Det ska bli verkligt trevligt. Kanske vi tänder grillen lite senare på kvällen, aldrig fel såhär på vårkanten med lite grillat.


Jaha ja, då va det frukosttime igen...


Tack för mig!

//

Chisan




Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards