Alla inlägg den 16 april 2010

Av Kristin - 16 april 2010 11:01

...försöka vara lite positiv. Jag kan fan inte fortsätta gräva min egen grav. Ska se om jag inte kan ta mig i kragen lite och se allt med lite ljusare inställning. Det kommer säkert gå bra, låt det bara bero några dagar så vi kommer in i rullorna sen ska det nog gå bra. Inte NOG, det SKA gå bra! Eller hur??


Chisan

Av Kristin - 16 april 2010 08:12

Jaha ja, då va det fredag. Just denna fredagen känner jag inte att jag kan njuta av. Är smått irriterad på det mesta. Inget blir som planerat. Det kvittar hur jag försöker få ihopa saker och ting på bästa sätt, det är alltid någon som sätter käppar i hjulet för mig eller har en annan åsikt, eller rent av bestämmer hur jag ska tänka och känna. Nä, jag är inte glad som jag borde, nu får jag inte ens lösa mina problem på eget vis. Folks åsikter som jag inte bett om vill jag heller inte ha! Låt bli, håll käften, låt mig själv bestämma, i detta kanske jag vet bäst.


Fy fan vad jag har ont i magen. Trodde det skulle gå över någon gång. Envist jävla skit!! Tänk om gubben kunde varit hemma, störtirriterande att han inte är på plats när det är massor som händer! Skitdålig planering!


Helvetes jävla skit, INGET går som jag vill! Varför kan inte jag få bestämma över min egen tillvaro??? Är så jävla fed up på allt just nu. Vill bara försvinna bort, långt bort där ingen kan nå mig...

Ser inte fram emot nånting just, astrist...


Chisan



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards