Alla inlägg den 13 november 2009

Av Kristin - 13 november 2009 19:07

Satt och kikade igenom lite bilder på datorn, här kommer några. Lite minnen från året, alltid kul att tänka tillbaka, eller ja, kanske inte alltid, men oftast iaf.


Lille Sune uptäcker världen. Hoppas han blir lika fin som sin syster när han blir stor! Hihi, han hänger väl inte i knäna, haha, han é väl bara redo för flykt antar jag...

 

Jag och Jessi. Tjejen som numera har uppgarderat sig till Höörsbo, det trodde jag aldrig skulle hända. Även kallad för stugfolket, hihi!!

 


Tja, nu kommer jag inte riktigt ihåg om denna bilden är tagen i år, men vilket fall, det är ett kärt minne. Kul att ha en sån bild, det lär nog aldrig hända igen att jag modellerar...

 


Pepparkakshus, om ingen såg det. Ibland kan jag pyssla till det lite. Det händer sällan, men ibland faller det mig i... Hoppas jag får lära mig något nytt när det ska julpysslas med Åsa. Hmm, kan tänka mig att vi äter upp allt gott istället för att ge bort...

 


Ja, detta hoppas jag inte ska upprepas i år igen. Håller i så fall tummarna för att räddningstjänstens båt numera fungerar som den ska.

 


En fulebild på mig och brossan. Vet inte varför jag tog med den, men det é alltid kul med bilder på familjen!

 


Katten. Ja vad säger man? Han börjar bli stendement rent ut sagt. Han é helt hopplös nuförtiden. Trots att han fått mat så glömmer han det. Skålen kan vara full men han kommer inte ihåg det. Varje dag får man leda honom till skålen ett par gånger för att påminna om att vi redan gett honom mat. Varje morgon håller han på att driva mig till vansinne, nu ska han ha mat även på morgonen, det va nåt nytt, varför é han helt plötsligt morgonpigg, alla andra levande varelser är morgontrötta så här på vinterhalvåret.

Dessutom glömmer han att han har kattlucka, nu sitter han vid dörrarna och skriker för att han vill ut... Suck, han börjar bli gammal kattasrkället...

   


Kunde inte låta bli att ta med denna bilden, den é ju helt underbar! Synd Johan inte köpte den, för visst passar han i den?

En härlig bild från en helmysig weekend i Göteborg med svägerskan och hennes familj. Hoppas vi snart kan göra en ny resa tillsammans...

  


Sen é ju årets nyhet självklart Hot Shot. Men han har jag lagt ut så många bilder på att ni väl snart tröttnar.


Ikväll är det Idol och jag kommer sitta bänkad som vanligt. Visst é det skönt att helt opretantiöst bara sitta och bli matad med underhållning, man behöver inte tänka det minsta.


Ja, jag vet, detta var ett helt meningslöst inlägg. Utan fakta och någon djupare baktanke. Ikväll finns jag bara, soffan är min bästa vän idag, helmysigt!


Nä, nu dax för mat och lite IDOL!


Tack och hej!

//

Chisan

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards