Alla inlägg den 20 november 2009

Av Kristin - 20 november 2009 14:46

Undrar om man blivit förvånad om man kom ut och såg detta, kolla filmen här!


Frågan é om det var hans dagliga dopp eller om han faktiskt hamnat där av en olyckshändelse, han verkar ju inte helt ovan vid trappan där han tar sig upp, eller vad tycker ni?

Av Kristin - 20 november 2009 07:52

Jaha då vart snart denna jobbeveckan över. Sanslöst vad tiden går fort. Över lag tycker jag ändå att veckan varit bra, allt har inte alltid gått som planerat, men saker och ting har löst sig iaf på ett bra vis.

TjockTV:n är såld och jag har fått en ledig hörna i datarummet. Skrivbordet verkar tyvärr svårsålt, lite konstigt, jag trodde det skulle gå först av allt och TV:n sist. Jaja, som det kan bli...


Ska bli kul att ge sig på köket snart, synd bara att julen kommer snart vilket innebär massor att göra och hålla reda på. Kanske inte bästa tiden att börja rumstrera med köket och skräprummet, hur gärna jag än vill... Jag har dock tagit lite semester, två veckor blev det till och med, trots att jag bara tog ut 4 semesterdagar, inte illa. Kanske, kanske finns det någon dag över till köket och skräprummet då... Vi får väl se...


Fredag som sagt, oftast den bästa dagen på veckan. Ikväll kommer bli en lugn kväll, hoppas jag iaf. Imorgon blir det mindre lungt! Vi får väl se vad Johan serverar för mat, alltid lika spännande, förmodligen något med fisk kan jag tänka mig.


Dax att kila till affären och inhandla fredagsfrukosten till mig och mina medarbetare. Fredagar é mysiga på jobb, alla börjar coola ner sig inför helgen, alla vill ha färdigskrivet och försöker då hålla sig på kontoren, lugnet börjar lägga sig, fredagar é mysiga helt enkelt.


//

Chisan





Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards