Direktlänk till inlägg 21 augusti 2009

Omröstning och helg...

Av Kristin - 21 augusti 2009 08:54

Nu avslutar jag omröstningen, det visade sig att 52% tyckte denna bloggen va sämre, med andra ord tyckte 48% att den va bättre. Jag vill nog kalla det för oavgjort.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med informationen, men jag tror jag fortsätter här och hoppas att ni som tyckte den gamla bloggen va bättre vänjer er och fortsätter besöka denna bloggen trots allt...


Nåväl, det é fredag. Jag älskar fredagar, det é en mysig dag. Ser soffan, groggen och kräftorna framför mig redan. Innan dess ska jag iofs hinna med en hel arbetsdag, besöka kyrkan inför Jeanettes och Daniels stundande bröllop och sist men inte minst så ska jag ju lägga om Hot Shot.


Funderar på hur jag ska kunna ta mig till Limhamn och fixa mina nya dykarsaker. Jag hoppades ju på att komma igång och simma redan nästa vecka. Jag kanske får åka in imorgon när jag vaknat, eller iaf så jag é där kl 11... Skulle vilja ha sällskap dit, men Johan skulle visst pyssla med annat imorgon. Får väl se hur det blir med helgens schema...


Roliga och underbara citat (hur tänkte man förr egentligen??):


"I think there is a world market for maybe five computers."

Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943


"There is no reason anyone would want a computer in their home."

Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977

"Everything that can be invented has been invented."

Källa: Charles H. Duell, Commissioner, U.S Patent Office, 1899



Haha, lite kul bild om man tänker på första citatet, i bara detta rummet ryms det väl typ 50 datorer...?!


Hungrig, dax för frukost...


//

Chisan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 8 april 2015 23:36

Det har gått två hela år sen vår påg kom till vår värld. Det har varit två omtumlande och fantastiska år. Vi älskar honom så oändligt mycket! Grattis Carl Anton Hälge Wihlborg på din 2-årsdag! ...

Av Kristin - 31 mars 2015 09:49


   Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på Sune. Han är det finaste i hästväg man kan ha, men ibland, vissa dagar, ja då undrar jag fanimaj hur det funkar i hjärnkontoret på honom. Här om dagen skenade han med mig, ja på ...

Av Kristin - 17 mars 2015 09:09


Fifan säger jag bara. Ja denna helgen har varit jobbig, jag har inte varit så sjuk på 15år. Lilleman började bli hängig redan i onsdags, jag bestämde mig för att bli hemma med honom på torsdagen. Det va tur det för sen blev han allt sämre. På fredage...

Av Kristin - 10 mars 2015 13:45


Aldså jefhlar vilket fint väder vi blev välsignade med igår! Kära tider, man blir ju på så gott humör! Brorsan, hans son och våran mormor kom på besök. Vi tog givetvis tillfället i akt och gav oss ut på en långpromenad för att tanka lite energi. ...

Av Kristin - 6 mars 2015 10:09


Det som hände på dagislämningen igår satt i hårdare än vad det faktiskt brukar göra. Konstig känsla liksom. Jag hade ett snack med en av förskolelärarna om att jag gärna vill att just HON tar emot Anton när vi kommer på morgonen, även om hon tillhör ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards