Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

Möhippa

Av Kristin - 18 augusti 2009 10:44

Jag känner mig lite lugnare idag, har hunnit sova på saken. Jag é trött, det känns som ögonen aldrig vill öppnas ordentligt. Det va en jobbig dag igår, men jag håller nu tummarna så hår det bara går för att det ska gå bra och att såret läker som det ska. Just nu funderar jag mest på hur jag själv ska kunna lägga om hans ben, får väl vänta på att Johan slutar jobba... 

Idag orkar jag ändå skriva om lite roliga saker som hänt den sista tiden...

 

I lördags va det så dag för Jeanettes möhippa. Gissa om vi väckte henne, tror inte det va så hon hade planerat dagen...

Dagen bestod av frukost, vattenskoterlek, vargvandring, sälmatning och bad i vedeldad tunna på kvällen. Händelserna verkade vara väldigt uppskattade och vi arrangörer va nöjda med resultatet.

Allt om möhippan presenteras inte nu, detta är bara ett litet smakprov, här kommer några bilder från dagen...

Gruppbild, tyvärr utan Åsa... Bilden tagen vid sälarna på Skånes Djurpark.

 

 På kvällen badades det i vedeldad badtunna. Väldigt mysigt tyckte även jag som egentligen inte é glad för värme. Tunnan é full med pågar, men kvällsplanen blev en annan än den som egentligen va planerad. Vi skulle på restaurang på kvällen, men det röstades för att stanna och bada istället. Därför fick vi dela med oss av tunnan till pågarna som varit så snälla och servat oss töser hela dagen lång...

 Sammanfattningsvis va det en bra dag och alla verkade nöjda, inte minst Jeanette... //Chisan  

 
 
Ingen bild

jeanettee

18 augusti 2009 14:18

det va mycket mycket uppskattat!!!

 
Ingen bild

Åsa

18 augusti 2009 14:54

Jag ska hjälpa dej att hålla kusen ikväll :)

Ja fy, gårdagen var hemsk på flera sätt. Tur att det inte gick värre med Hot Shot iaf.

Nu sitter jag här och har dåligt samvete över att livet bara går vidare för en annan medan andra har fått sina liv förändrade för alltid :(

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 8 april 2015 23:36

Det har gått två hela år sen vår påg kom till vår värld. Det har varit två omtumlande och fantastiska år. Vi älskar honom så oändligt mycket! Grattis Carl Anton Hälge Wihlborg på din 2-årsdag! ...

Av Kristin - 31 mars 2015 09:49


   Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på Sune. Han är det finaste i hästväg man kan ha, men ibland, vissa dagar, ja då undrar jag fanimaj hur det funkar i hjärnkontoret på honom. Här om dagen skenade han med mig, ja på ...

Av Kristin - 17 mars 2015 09:09


Fifan säger jag bara. Ja denna helgen har varit jobbig, jag har inte varit så sjuk på 15år. Lilleman började bli hängig redan i onsdags, jag bestämde mig för att bli hemma med honom på torsdagen. Det va tur det för sen blev han allt sämre. På fredage...

Av Kristin - 10 mars 2015 13:45


Aldså jefhlar vilket fint väder vi blev välsignade med igår! Kära tider, man blir ju på så gott humör! Brorsan, hans son och våran mormor kom på besök. Vi tog givetvis tillfället i akt och gav oss ut på en långpromenad för att tanka lite energi. ...

Av Kristin - 6 mars 2015 10:09


Det som hände på dagislämningen igår satt i hårdare än vad det faktiskt brukar göra. Konstig känsla liksom. Jag hade ett snack med en av förskolelärarna om att jag gärna vill att just HON tar emot Anton när vi kommer på morgonen, även om hon tillhör ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards