Direktlänk till inlägg 20 augusti 2009

Torsdag...

Av Kristin - 20 augusti 2009 08:48

Veckan börjar redan lida mot sitt slut, inte klokt vad tiden går fort... Man längtar till helgen, det gör man varje vecka, oavsett om man har något kul bokat eller ej. Man längtar sig ur livet, inte bra... 


I helgen händer det massor med skoj. Helgalna släkten ska träffas på lördag. Min släkt på pappas sida é helt makalösa, har man inte megafonen med sig så lär man inte kunna göra sig hörd. Jag é alltid helt slut efter deras fester, man har alltid lika sjukt kul med släkten Persson/Lindblad och man dräneras fullkomligt på energi. 


Jag har äntligen fått en simmarkompis, underbart! Inte sånt där vanligt tramsigt sim utan fensim helt enkelt. Ser verkligen fram emot att få börja träna igen. Förr simmade jag väldigt mycket, tränade stenhårt och lyckades simma relativt snabbt ändå. Idag vet jag inte om jag lyckas komma upp i samma nivå, men jag ska iaf ge det ett ärligt försök. Mina gamla fenor har jag kvar, måste ha tag i en baddräkt och ett nytt cyklop och snorkel. Måste ut på jakt, minns knappt var man får tag i sakerna bara, förr körde jag ju till Limhamn och köpte simgrejer, jag vet inte ens om affären där finns kvar...

Jag känner redan krampen komma... Ihh, nu har jag ingen pappa som kan dra upp mig ur vannet och hjälpa mig bli av med krampen. Jaja, det löser väl sig, när jag sjunker som en sten kanske någon kommer till min undsättning...

Kul ska det bli iaf, ser verkligen fram emot att få börja fensimma igen, det trodde jag aldrig att jag skulle göra...


Kalsson, har du dina gamla saker kvar??



Även idag ska Hot Shots ben läggas om, frågan é hur länge man ska behöva lägga om det? Svårt att veta om skinnfliken har fäst som den ska, man vill ju inte gärna pilla och riva upp något... Jaja, får väl se hur jag gör, över helgen får jag nog lägga om det, sen kanske jag får hitta på något annat...



Ännu en härlig dag, fint väder men inte aldeles för varmt, passar mig väldigt bra, synd man inte ha en häst att rida, det é ju nu det é perfekt ridväder... Men det é mysigt att komma till stallet nu, folket börjar som sagt samlas lite vid samma tidpunkt igen, I Like!


Nä, dax att käka lite frukost!


Kram

//

Chisan


   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 8 april 2015 23:36

Det har gått två hela år sen vår påg kom till vår värld. Det har varit två omtumlande och fantastiska år. Vi älskar honom så oändligt mycket! Grattis Carl Anton Hälge Wihlborg på din 2-årsdag! ...

Av Kristin - 31 mars 2015 09:49


   Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på Sune. Han är det finaste i hästväg man kan ha, men ibland, vissa dagar, ja då undrar jag fanimaj hur det funkar i hjärnkontoret på honom. Här om dagen skenade han med mig, ja på ...

Av Kristin - 17 mars 2015 09:09


Fifan säger jag bara. Ja denna helgen har varit jobbig, jag har inte varit så sjuk på 15år. Lilleman började bli hängig redan i onsdags, jag bestämde mig för att bli hemma med honom på torsdagen. Det va tur det för sen blev han allt sämre. På fredage...

Av Kristin - 10 mars 2015 13:45


Aldså jefhlar vilket fint väder vi blev välsignade med igår! Kära tider, man blir ju på så gott humör! Brorsan, hans son och våran mormor kom på besök. Vi tog givetvis tillfället i akt och gav oss ut på en långpromenad för att tanka lite energi. ...

Av Kristin - 6 mars 2015 10:09


Det som hände på dagislämningen igår satt i hårdare än vad det faktiskt brukar göra. Konstig känsla liksom. Jag hade ett snack med en av förskolelärarna om att jag gärna vill att just HON tar emot Anton när vi kommer på morgonen, även om hon tillhör ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards