Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Kristin - 19 januari 2010 09:30

Jaha, tisdag idag. Tredje dagen jag ser förskräcklig ut. Idag känns det iaf lite bättre, lite mindre svullen, men inte mindre missfärgad tyvärr.

Ska vara hemma idag och imorgon tänkte jag. Om det fortsätter bli lika bara för varje dag så bör jag kunna ta mig till jobb på torsdag. Nu vet jag ju inte hur gången är med ett öga som detta, med tanke på vad läkaren i Lund sa så kanske jag inte kan gå till jobb på hela veckan. Han sa att jag kommer få mer ont och bli mer svullen. Nog blev jag mer svullen igår, men mer ont har jag faktiskt inte märkt ännu... Kan det vara så att svullnaden blindar ömmheten? Inte vet jag, men jag lär ju märka det.

Jag kan inte gärna bocka mig frammåt och man får vara försiktig med handduken, men annars känner jag inte mycket av det.

Till och med handen är lite bättre idag, lite mindre svullet och jag stavar inte fel lika mycket idag. WOHO!! Det går på rätt håll!


Dagens bild! En riktig skönhet va?!?!?

  


//

Chisan

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards