Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Kristin - 20 januari 2010 11:42

...och jag börjar bli rejält trött. Trött i min redan sega skalle och trött i ögat. Snart lunch, sen en timmes möte, sen hem eller kanske till stallet. Frågan é om jag fixar stallet på egen hand idag, jag får väl prova kanske. Provar man inte så vet man inte. Nu vet jag iaf att jag bara orkar halv dag på jobb, kroppen har nog dragit mer energi av detta än jag trodde. Men för varje dag ska det väl bli bättre, nu har jag iaf varit och visat mig på jobb och faktiskt fått gjort lite nytta, det känns bra!


/

Chisan

Av Kristin - 20 januari 2010 10:55

   Idag é jag på jobb faktiskt. Känner mig lite trött i skallen efter några timmar vid datorn. Ska på ett möte kl 13-14, sedan går jag hem.

 Men här har ni en en dagsfärsk bild, tagen med mobilen för någon minut sedan... Inte vackert alls. ser ut som ett riktigt monster. Mindre svullet idag, men fortfarande tillräckligt mycket för att chocka en del av medarbetarna... Nåja, snart har de väl vant sig så jag kan få jobba lite ifred, hihi! Tacksam é jag för alla kolleger, familj och vänner som bryr sig som de gör. TACK till er alla, det värmer oerhört att höra från så många människor som bryr sig!







 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards