Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Kristin - 18 januari 2010 11:16

Jaha, dag två med svullet öga och ömmande hand. Det é inte mindre svullet, snarare tvärt om. Med tanke på hur jag ser ut så har jag förvånansvärt lite ont. Handen gör mest ont! Har ringt och sjukat mig på jobb, där lär jag ju inte vara mycket till nytta, enögd och enarmad... Om bara svullnaden går ner så jag kan köra bil, då hade allt varit betydligt lättare.


Jag é tacksam för att det gick så bra som det gjorde. Jag kunde varit blind vid detta laget, i värsta fall kunde det slutat på ett sätt jag inte ens vill tänka på. Vad har man lärt sig av detta då?

- Gå med hästen på KORT lina, ha hästen nära dig, även om hästen verkar lugn som en filbunke.

- Man ska aldrig vara mins 2 personer när man är i stallet...


Jag har fått lära mig det den hårda vägen denna gången. Nu får det snart räcka med skador. Svanskotan och njurarna fick en smäll för några år sedan, därefter låret och bäckenet, nu ögat och handen. Snart har hela kroppen fått sig en omgång, nu räcker det!


Såhär ser jag ut idag, dag två...

  


Nu skiter vi i skador för en stund. Här kommer bilderna jag har snackat om en hel vecka. Förra helgen var helmysig. K3, mamma, Kjelle, Roland, Tina och Fredrik kom på besök. Vi åkte skridsko och grillade mitt i kalla vinterna.


K3 med sin korv!

 

Kjelle med mina skridsko.

 

Grillningen i full fart!

     


K3 skottar så vi kan åka lite lättare...



Isprinsessan1

 



     


Isprinsessan2


Grillmästarna!


Nä, nu ska jag nog vila lite, är trött som tusan...


/

chisan

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards